۱۵ مهارتی که برای تبدیل شدن به یک نماینده فروش موفق لازم است


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بهترین پخش تراکت در تهران محدوده پونک

پخش تراكت تهران، پخش تراكت در تهران

پخش تراکت

پخش تراکت اصفهان

پخش تراکت پونک

پلخش تراکت تهران

پخش تراکت تهران ایران

پخش تراکت تهرانپارس

پخش تراکت تهرانسر

پخش تراکت چیست

پخش تراکت در اسلامشهر

پخش تراکت در اصفهان

پخش تراکت در اهواز

پخش تراکت در تبریز

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در تهران استخدام

پخش تراکت در تهران قیمت

پخش تراکت در شهرری

پخش تراکت در شیراز

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در قزوین

پخش تراکت در قم

پخش تراکت در کرج

پخش تراکت در مشهد

پخش تراکت در یزد

پخش تراکت دیوار

پخش تراکت مشهد

تراکت پخش کن

تراکت پخش کن پونک

تراکت پخش کن تهران

تراکت پخش کن در تهران

تراکت پخش کن در غرب تهران

تراکت پخش کن در کرج

تراکت پخش کن دیوار

تراکت پخش کن ساعتی

تراکت پخش کن شیپور

تراکت پخش کن کرج

تراکت پخش کنی روزمزد

شرکت پخش تراکت تهران

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 201
:: بازدید کلی : 628

RSS

Powered By
loxblog.Com

https://kiabeauty.ir/flyer/

۱۵ مهارتی که برای تبدیل شدن به یک نماینده فروش موفق لازم است
30 تير 1399 ساعت 11:57 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست وبلاگ | ( نظرات )
صبر

شرکت پخش ماندگار : همه ما این کلیشه را شنیدهایم که شکیبایی یک فضیلت است. در ارائه خدمات به مشتری، صبر نیاز است.
نماینده خدمات مشتریان تمایل دارند که جزء متخصصان محصول باشند. آنها محصول یا خدمات را به خوبی می‌شناسند و تقریباً می‌توانند به تمامی سوالات شما، پاسخ دهند.

اما زمانی‌که شما یک متخصص هستید، ممکن است نماینده خدمات مشتریان خود را مشغول مشتریان جدیدی کنند که می‌خواهند خود را با شرکت شما آشنا کنند، به خصوص زمانی‌که باید روزانه سهمی در فروش داشته باشند، ناشکیبا می‌شوند. بهترین نمایندگان خدمات می‌توانند این ناامیدی را مدیریت کنند و یک تعامل لذت‌بخش ایجاد نمایند، حتی زمانی‌که موردی آسان، آهستهتر از حد انتظار حرکت می‌کند.

پخش تراکت در تهران

۲٫ هوش هیجانی
هوش هیجانی به توانایی شما برای درک و واکنش به احساسات دیگران اشاره دارد. همانطورکه می‌دانید، این امر در ارائه خدمات به مشتری حیاتی است زیرا نمایندگان باید در حالات مختلف عاطفی با مشتریان در تعامل باشند. مشتریان از کار با آنها خوشحال می‌شوند، درحالیکه بقیه از لحظهی برقراری تماس، ناامید خواهند شد و این احساسات می‌توانند در هر لحظه از تماس تغییر کنند.

قرارداد پخش تراکت

نماینده خدمات مشتریان ، میتوانند واکنش مشتریان را تفسیرکنند. آنها سوالات را پیشبینی کرده و نظرات را پیگیری میکنند و پاسخ‌هایی متناسب با نیازهای مشتریان ارائه می‌دهند. هنگامی‌که مشتریان یک تعامل ناامید کننده را آغاز می‌کنند، نمایندگان باهوش می‌توانند به کمک این تجربیات رضایت مشتریان را جلب کنند.

۳٫ گوش دادن فعال
اگر به مشتریان خود گوش ندهید، نمی‌توانید یک نماینده خوب برای ارائه خدمات به آنها باشید. اگر می‌خواهید یک قدم جلوتر‌‌ بروید، گوش دادن فعال می‌تواند که از شما یک نماینده خوب بسازد.

گوش دادن فعال یک رویکرد ارتباطی است که تمرکز را بر پاسخ‌های مشتری می‌گذارد. نمایندگان موفق توجه بیشتری به درخواست‌های مشتریان خود دارند. وقتی آنها احساس می‌کنند که درکی درست از مشکلات مشتریان دارند، آن‌را تکرار می‌کنند تا مسیر طرفین کاملاً روشن شود. به این ترتیب، سوء تفاهمی باقی نمی‌ماند و مشتریان مجبور به تکرار مسائل خود نیستند.

 

نماینده خدمات مشتریان و کسب دانش

۸٫ وقت شناسی
معمول‌ترین نیاز مشتریان، زمان است. مشتریان نمی‌خواهند وقت خود را صرف عیب یابی محصول شما کنند، بخصوص وقتی‌که انتظار دارند آن محصول برای اولین بار درست کار کند.

نمایندگان خدمات موفق، وقت شناس هستند و راه‌حل‌هایی به موقع ارائه می‌کنند. در آغاز تعامل، آنها برای مشتریانی که انتظار رفع مشکل را بنحوی بهتر دارد، برای پاسگویی بازه زمانی تعیین می‌کنند و مهمتر از همه، آنها در پایان به قول خود عمل می‌نمایند. اگر یک مانع، رفع مشکل را به تاخیر بیاندازد، این نمایندگان انتظارات مشتریان را برای اطمینان از رضایت آنها از نو بررسی می‌کنند.

۹٫ کسب مهارت‌های آموزنده نماینده خدمات مشتریان
حل مسئله یک چیز است، اما تعلیم یک راه‌حل نیازمند سطح دیگری از مهارت خدمات مشتری است. اگر نمایندگان توضیح دهند که چگونه یک مسئله را حل می‌کنند، می‌توانند از بروز مشکلات درآینده جلوگیری کنند.

این امر، دو ویژگی بارز دارد. اول، مشتریان خوشحال می‌شوند که دیگر مجبور به تماس با تیم پشتیبانی برای اصلاح مشکلات خود نیستند و دوم، با ارائه درست خدمات به مشتریان، شما موارد ورودی به سمت صف انتظار تیم خود را کاهش خواهید داد.

پخش تراکت ارزان

۴٫ سرسختی
در حالیکه نماینده خدمات مشتریان معمولاً استادان شناخت محصول هستند، اما همه مسائل ساده نیستند، بخصوص اگر محصول شما مانند صنعت SaaS (خدمت نرمافزاری) پیچیده یا فنی باشد. پخش تراکت

نمایندگان خدمات باید سرسخت ومصمم باشند. آنها نمی‌توانند در برابر شکست مایوس شوند، آنها باید به اهداف مشتری متعهد باشند. بهترین نمایندگان، راه‌هایی برای تکامل وظایف خود می‌یابند، مهم نیست که این راه چقدر دشوار یا خسته‌کننده باشد.

پخش تراکت چیست ؟

۵٫ حل مسئله
نماینده خدمات مشتریان و حل مسئله

وقتی شما هر روز را صرف پاسخ دادن به سوالات می‌کنید، هر از چند گاهی به مسائلی غیرمنتظره برخورد می‌کنید. آنها سوالات غیرمعمولی هستند که ممکن است با محصول یا خدمت شما مرتبط باشند و یا نباشند. با این وجود نمایندگان، مشکلات را به خوبی حل می‌کنند، حتی اگر موضوع ربطی به شرکت شما نداشته باشد.

یکی از شرکت‌هایی که شهرتی زیاد را برای حل مسئله کسب کرده، زپوس است. مدیر عامل این شرکت ساعت ۲ صبح با تیم پشتیبانی تماس گرفت تا سفارش پیتزا بدهد. تراکت درحالیکه زپوس یک خرده فروش پوشاک است، اما اطمینان داشت که تیم پشتیبانی شرکتش می‌توانند راه‌حلی برای مشکل او بیابد. نمایندگان او لیستی از رستوران‌های پیتزا فروشی که در منطقه او باز بودند را پیدا کردند. به این ترتیب تیم پشتیبانی زپوس راه‌حلی را برای حل مشکل پیش رو پیدا کرد.

تراکت پخش کن

۶٫ خلاقیت
گاهی اوقات، موارد غیر منتظره، راهحلی ساده ندارند. ن نماینده خدمات مشتریان باید برای یافتن پاسخ مشکلات مشتریان و گسترش اهداف تجاری شما، خلاق باشند. گفتن این مسئله راحت‌تر از انجام آن است و فقط بهترین نمایندگان خدمات می‌توانند این مهارت را ارائه کنند.

پخش تراکت تهران

۷٫ کسب دانش محصول
نمایندگان می‌توانند بسیار صمیمی و همدل باشند، اما اگر آنها نتوانند اهمیت خدمات مشتریان را درک و مشکلات مشتریان را حل کنند، خیلی مفید نخواهد بود. بنابراین، داشتن دانش کامل محصول و خدمت بطور تخصصی برای ارائه خدمات مشتری، الزامی است. تبلیغات

اگر مشتریان سوالی درباره یک محصول یا ویژگی‌های آن داشته باشند، انتظار دارند که نمایندگان شما پاسخگو باشند و مهم نیست که پاسخ آنها چقدر مبهم است. بهترین نماینده خدمات مشتریان نه تنها توانایی پاسخ به این سوالات را دارند، بلکه می‌توانند پاسخ‌ها را به روشی توضیح دهند که برای تمام افراد منطقی باشد. مشاوره تبلیغاتی


وبلاگ ماندگار]]>


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: